Exciting First Day of School For all Students

We are thrilled to welcome all our students back to school for another exciting year of learning and growth. The first day of school was filled with joy, laughter, and unforgettable moments for everyone.

For our Primary Years Programme (PYP) students, it was all about fun and camaraderie. They captured the spirit of the day by taking photos with their friends and teachers, creating lasting memories. The playground echoed with laughter as they played games, strengthening their bonds with classmates and making new friends.

Meanwhile, our seniors embarked on their final year of high school with the traditional “Senior Takeover.” This special tradition allows our graduating seniors to take charge of various leadership roles and responsibilities throughout the school for the day. It’s a day of empowerment and unity as they lead by example and make their mark on our school community.

The first day of school sets the tone for the rest of the year, and judging by the smiles on our students’ faces, we are in for a fantastic year ahead. We can’t wait to see all the accomplishments, growth, and adventures that this school year will bring. Welcome back, everyone!

“¡Emocionante Primer Día de Clases para Todos los Alumnos!”

Estamos emocionados de dar la bienvenida a todos nuestros alumnos de nuevo al colegio para otro año emocionante de aprendizaje y crecimiento. El primer día de clases estuvo lleno de alegría, risas y momentos inolvidables para todos.

Para nuestros alumnos del Programa de los Años Primarios (PYP), todo se trató de diversión y camaradería. Capturaron el espíritu del día tomando fotos con sus amigos y profesores, creando recuerdos duraderos. El patio de recreo resonó con risas mientras jugaban, fortaleciendo sus lazos con sus compañeros de clase y haciendo nuevos amigos.

Mientras tanto, nuestros estudiantes de último año comenzaron su último año escolar con la tradicional “Toma de Control de los Seniors”. Esta especial tradición permite a nuestros graduados tomar el mando de diversos roles de liderazgo y responsabilidades en toda la escuela durante el día. Es un día de empoderamiento y unidad, ya que lideran con el ejemplo y dejan su huella en nuestra comunidad escolar.

El primer día de clases marca el tono para el resto del año, y a juzgar por las sonrisas en los rostros de nuestros alumnos, nos espera un año fantástico por delante. No podemos esperar a ver todos los logros, crecimiento y aventuras que este año escolar traerá. ¡Bienvenidos de nuevo a todos!

Anayancy Guardado MairenaExciting First Day of School For all Students